Wycieczka nad Bałtyk

Dnia 16 czerwca 2010 roku klasa IV i V wyruszyła na trzydniową wycieczkę nad Bałtyk pod czujnym okiem naszych wychowawców.

Swoją wyprawę rozpoczęliśmy od podróży pociągiem do Kołobrzegu z przesiadką w Pile. Była to dla nas niezwykła przygoda, bo zazwyczaj podróżowaliśmy wygodnym samochodem.

Gdy dotarliśmy busem z Kołobrzegu do miejscowości Grzybowo jak najszybciej chcieliśmy iść na plażę, podziwiać piękne morze. Pogoda niesamowicie nam dopisała. Piasek był gorący, a woda czysta. Pierwszy powiew nadmorskiego powietrza i zamoczenie ciał w morskich falach orzeźwił nas.

Zmęczeni, ale szczęśliwi i pełni wrażeń wieczorem udaliśmy się do pensjonatu „Róża”, gdzie spożyliśmy smaczny posiłek. Wymieniwszy swoje wrażenia, zasnęliśmy.

Rankiem następnego dnia pojechaliśmy do Kołobrzegu.
Najpierw zwiedziliśmy Muzeum Minerałów, a następnie weszliśmy do latarni morskiej. Stamtąd podziwialiśmy śliczne widoki.
Potem poszliśmy na molo gdzie usłyszeliśmy szum morza i zobaczyliśmy duże fale. Kawałek dalej kupiliśmy pamiątki. Spacerowaliśmy po Kołobrzegu, a po południu wróciliśmy do pensjonatu.

Ostatni dzień spędziliśmy do południa na plaży, robiąc zdjęcia, by uwiecznić te chwile.
Następnie spakowaliśmy się i wyruszyliśmy pociągiem do Bydgoszczy. Na peronie przywitali nas ciepło stęsknieni rodzice.

Bardzo podobała nam się ta wycieczka i chcielibyśmy powtórzyć ją za rok.